პროექტის შესახებ
ბუნებისადმი საზოგადოების არაგონივრული დამოკიდებულება საფრთხეს უქმნის ცოცხალ ბუნებას, თვითონ პიროვნებას და საზოგადოება, რაც მნიშვნელოვან ეკოლოგიურ პრობლემად და გამოწვევად რჩება. საზოგადოებაზე დადებითი გავლენის მოხდენის მიზნით, პროექტზე მომუშავე გუნდი გამოიკვლევს დაბინძურებული გარემოს უარყოფით ზეგავლენას ბუნების, ადამიანის და საზოგადოების „ორგანიზმზე“. გამოიკვლევს საზოგადოების საჭიროებებს, რესურსებს და განსაზღვრავს მოქმედების კურსს.The irrational attitude of the society towards nature endangers the living nature, the individual himself, and the society, which remains a significant environmental problem and challenge. The reason for this is low civic awareness and responsibility in this regard. In order to have a positive impact on society, the project team will investigate the negative impact of a polluted environment on the "organism" of nature, man and society. It will examine community needs, resources, and determine course of action.
მოსწავლეთა მიერ დაგეგმილმა და განხორციელებულმა აქტივობებმა ხელი შეუწყოს გარემოსდაცვით საკითხებში მოსწავლეთა და თემის ცნობიერების ამაღლებას;
გარემოს მოვლა-დასუფთავებაზე მოსახლეობის პასუხისმგებლობის გაზრდა და სუფთა გარემოს შექმნა.
Activities planned and implemented by students to promote student and community awareness on environmental issues;
. Increase the responsibility of the population for environmental care and cleaning and create a clean environment.
პროექტის დაგეგმვა და სამუშაო ჯგუფების შექმნა. /დეკემბერი
დოკუმენტური ფილმის ჩვენება / იანვარი
მინი -ლექცია (ინტერვიუ სტუმართან); /იანვარი
ეკოლოგიური პრობლემების შესახებ ინფორმაციის მოძიება, დახარისხება, პრეზენტაცია/თებერვალი, მარტი
ინტერვიუს ჩაწერა/აპრილი
დაამზადებენ საინფორმაციო ბუკლეტს /მაისი.
შექმნიან პოსტერს; მოაწყობენ გამოფენას;/ მაისი.
დაწერენ ესეებს აღნიშნულ პრობლემაზე;/მაისი.
ბლოგის მომზადება./ივნისი.
კონფერენცია; პროექტის შეჯამება./ივნისი
Project planning and creation of working groups. / December
Screening of a documentary on ecological problems; / January
Mini-lecture (interview with the guest); January
Searching for information on environmental problems sorting
a presentation; / February.
Iinterviewthe relevant service representative about the environmental problems in our area; / April
information booklet / May
They will create a poster and organize an exhibition; / May
Write essays on this problem; / May
Preparing a blog./June
Project Summary./Jule
პროექტის განხორციელების შედეგად მოსწავლეები გაიაზრებენ სამყაროში ასახულ პრობლემას; შექმნიან სასწავლო და შემეცნებით მედიარესურსს: პროექტის ბლოგს, ვიდეო მასალას, საინფორმაციო ბუკლეტს;
გაიმართება გამოფენა; მიწოდებული ინფორმაციის საშუალებით ამაღლდება მოსწავლეთა ცნობიერება აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით, გაიგებენ, როგორ უნდა მოხდეს პრობლემის პრევენცია;
ჩამოუყალიბდებათ თანამშრომლობითი კულტურა დაშედგება კომუნიკაცია მოსწავლეებს,მშობლებსა და თემის წარმომადგენლებს შორის.
As a result of the project, students will better understand the problem reflected in the world;
Refine the culture of participation in the discussion;
Create educational and cognitive media resources: project blog, video material, information booklet;
An exhibition of student works will be held;
The information provided will raise the awareness of students about this issue, the problem;
A collaborative culture will be established and communication will be established between students, parents and community members.
No comments:
Post a Comment